T’han tallat el subministrament bàsic d’aigua, llum o gas?
Ves al centre dels Serveis Socials més proper i denuncia el tall. Tens el dret de ser atès en casos d’emergència, sense cita prèvia, exigeix els teus drets!
Et proposem el següent model:
Document útil: Model per denunciar un tall de subministrament al teu ajuntament
Demana a Serveis Socials que contacti amb l’empresa per demanar-los que immediatament restableixin el teu servei.
Serveis Socials ha de fer informe de risc d’exclusió residencial i enviar-lo a l’empresa. Demana una còpia per tu. Un cop Serveis Socials hagi enviat informe de risc d’exclusió residencial no et poden tornar a tallar el subministrament mentre duri aquesta situació, tot i que la poden revisar mínim un cop a l’any.
Et proposem el següent model:
Document útil: Model Sol·licitud informe de risc exclusió residencial a Serveis Socials
Denúncia davant l’Agència Catalana de Consum i el teu ajuntament l’incompliment de la Llei 24/2015 i demana que sancionin a l’empresa subministradora. Demana a Serveis Socials a quines ajudes et pots acollir. Segons el que estableix la Llei 24/2015, l’Administració ha d’arribar a acords amb les empreses subministradores perquè donin ajudes a fons perdut o descomptes molt significatius en la factura.
Et proposem el següent model:
Document útil: Model per denunciar un tall de subministrament a Consum
Torna als passos a seguir