https://farmaciachiclanapozo.com/

Assessorament 4 d’octubre de 2023

La Katerine, de L’Hospitalet, té problemes per a donar-se d’alta del subministrament d’aigua. Té un lloguer social i comptador. No li arribaven les factures quan estava ocupant. No li atenen presencialment ni amb cita prèvia, ha de fer-ho per telèfon. Se li aconsella que faci un alta nova. També ha de donar-se d’alta de llum i de gas, i se li aconsella que vagi a l’oficina.

La Cecília, d’Esplugues, està en situació d’ocupació. Li han tallat el subministrament fa dos mesos. El treballador social li dona llargues per a posar un comptador social. Tènia una nova cita, en funció de la resposta es decidirà què fer.

El Ionita, de Barcelona, està ocupant i sense subministraments. No està empadronat, per la qual cosa se li aconsella empadronar-se primer per a poder solucionar el problema.

La Noemí, de Cervelló, viu en una casa heretada i empadronada però no ha fet acceptació d’herència, porta dos anys sense aigua. Se li aconsella anar a serveis socials, sol·licitar comptador social i bo social.

L’Isa, de Maçanet, ha aconseguit el comptador social de llum però no li arriben les factures. Ha reclamat la condonació de deute amb endesa i el bo social en canviar la seva situació econòmica.

A l’Henry, de Lleida, li retornen les factures del banc i Endesa amenaça amb tallar el subministrament. Està acollit a la moratòria de tall i vol sol·licitar el bo social en baixar les seves rendes.

La Lamis, de Barcelona, ha resolt el problema del servei de manteniment del gas gràcies a l’acompanyament rebut per part de l’assemblea de APE.

A la Domi, de Blanes, Pares Seixas li reclama un deute de 60 euros. És la mateixa empresa de recobraments que va assetjar a la nostra companya Yolanda i contra la qual hem guanyat un judici en el qual s’ha condemnat als màxims directius de la companyia.