Dimarts, 02 Juny

Des de l’Aliança contra la Pobresa Energètica (APE) us comuniquem que tornem a engegar els assessoraments col·lectius, de moment, en format online.

Mira el vídeo aquí!

Sou moltes les persones i famílies que ens heu traslladat els vostres problemes amb els subministraments bàsics d’aigua, llum o gas durant aquest temps de confinament. Moltes les que heu vist vulnerat el vostre dret a l’aigua, per exemple, per trobar-vos ocupant un habitatge, quan la higiene és fonamental per evitar contagis. Moltes d’altres ens heu preguntat quines ajudes ha establert el Govern de l’Estat en matèria de subministraments bàsics per fer front a la crisi de la Covid-19. Inclús moltes seguiu rebent amenaces de tall de subministrament tot i que l’Estat ho ha prohibit mentre duri l’estat d’alarma. L’APE hem anat donant resposta a aquestes qüestions i moltes altres des de la distància i de forma individual per seguir lluitant pel dret als subministraments bàsics. Ara, però, decidim tornar amb els assessoraments de manera online.

El pròxim dimecres, 13 de maig, de 17 a 19h resoldrem aquests dubtes i tots els que puguin sorgiri intentarem donar resposta a les problemàtiques que ens aneu plantejant.

L’assessorament col·lectiu es farà a través de l’aplicació de vídeotrucades Jitsi en aquest enllaç: https://meet.jit.si/AssessoramentAPE

(Si accediu a través de l’ordinador únicament haureu de fer clic a l’enllaç. Si ho feu a través del mòbil haureu de descarregar prèviament l’aplicació a la Google Play Store (Android) o a l’APP Store (iOS). Si teniu qualsevol problema per accedir-hi no dubteu en contactar-nos a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.).

Us hi esperem!

Loading Player...