Dijous, 22 Agost

Crònica del 8 de novembre de 2017

Hem començat l’assessorament del 8 de novembre amb el relat de mans de la Neus Escofet, la Cristina García i la Lucía Navarro.

Maria comença l’assessorament explicant que la nostra companya Hyerim està fent un recull de casos per saber com afecta la pobresa energètica a les persones i que totes hem de portar les factures d’aigua, llum i gas.
També ens comenta que en dues setmanes anirem a Endesa totes les que tinguem dret a sol·licitar el nou bo social.

Llegeix més...

Crònica del 18 d’octubre de 2017

L’assessorament del 18 d’octubre ens arriba de la mà de les companyes Cristina García, Neus Escofet i Lucía Navarro.

Montse de Barcelona: ens explica que cobra d’ajuda 475 € i paga de lloguer 590 €. Serveis Socials li paga algun rebut de llum i poc més. Ella sent que no pot fer front a tot, i els rebuts de la llum són d’uns 40 €. Porta 10 anys esperant un pis de lloguer social. Té una filla de 18 anys amb petita minusvalidesa que no cobra. Li hem ofert acompanyar-la a Endesa per ajudar-la a tramitar el bo social.

Llegeix més...

Crònica del 4 d’octubre de 2017

Hem començat l’assessorament del 4 d’octubre amb el relat de mans de Neus Escofet i Lucía Navarro. Els casos han estat els següents:

Toni de Cerdanyola: enginyer empresari que va fer fallida. Està embargat i porta dos anys sense pagar cap subministrament. Li van tallar la llum fa més d’un any i com està esperant el pitjor, ha vingut a APE per comentar-nos la seva situació i aprendre a plantar cara al seu problema de pobresa energètica.

Llegeix més...

Crònica del 20 de setembre del 2017

De la mà de les nostres companyes Lucia Navarro i Neus Escofet, relaten la terrible angoixa que viuen les famílies a no poder fer front al deute acumulat.

Hem començat avui amb diversos casos amb deutes acumulats:

Mar de Cubellas: Vi en l’anterior assessorament en la qual ens informo que té pendent 1800€ amb Gas Natural, el 50% es fa càrrec l’Ajuntament però l’altre 50€ que va anar a negociar amb Gas Natural no li han donat resposta. La hi ha aconsellat que present el document de condonació del deute i a partir d’allí anar setmanalment haver-hi com aquesta, si no hi ha contestació s’organitzaria un acompanyament. Se li ha comentat que aquest tranquil·la que amb el certificat d’exclusió residencial no li van a escurçar el subministrament.

Llegeix més...

Youtube

Loading Player...

Agenda

Augost 2019
M T W T F S S
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31