Dijous, 22 Agost

Crònica del 18 d’abril de 2018

Hem començat l’assessorament recordant l’important que és fer l’enquesta sobre la repercussió que té la pobresa energètica en la nostra vida. No podem dir que un habitatge és digne si no tenim els subministraments bàsics garantits.

Seguidament comencem amb els casos:

Maite de Barcelona; ens comenta el cas d’un amic seu que viu amb els seus tres fills menors en un pis de la *Sareb, i té una pensió de 300€. Pregunta si ha d’anar a Serveis Socials per sol·licitar un comptador social d’aigua. Se li comenta anar millor directament al PAE de la seva zona.

Llegeix més...

Crònica del 4 d’abril de 2018

Com cada 15 dies iniciem l’assessorament col·lectiu donant la benvinguda a aquelles persones que venen per primera vegada i explicant quina és la tasca que duem a terme des de l’Aliança contra la Pobresa Energètica.

Posteriorment comencem la ronda de casos amb els següents testimonis:

Jordi de Barcelona: va fer un acompanyament a la seva mare per regularitzar la seva situació, modificant el contracte de mercat lliure a mercat regulat i discriminació horària. Ens comenta que ha rebut una factura de 38€ corresponent a l’anterior contracte. Li comentem que no es preocupi, ja que aquest import correspon al que queda pendent de l’anterior contracte. A partir d’aquesta darrera factura les altres vindran amb el contracte modificat.

Llegeix més...

Crònica del 21 de març de 2018

Com cada 15 dies iniciem l’assessorament col·lectiu donant la benvinguda a aquelles persones que venen per primera vegada i explicant quina és la tasca que duem a terme des de l’Aliança contra la Pobresa Energètica.

Posteriorment comencem la ronda de casos amb els següents testimonis:

Jordi de Barcelona: va fer un acompanyament a la seva mare per regularitzar la seva situació, modificant el contracte de mercat lliure a mercat regulat i discriminació horària. Ens comenta que ha rebut una factura de 38€ corresponent a l’anterior contracte. Li comentem que no es preocupi, ja que aquest import correspon al que queda pendent de l’anterior contracte. A partir d’aquesta darrera factura les altres vindran amb el contracte modificat.

Llegeix més...

Crònica del 21 de març de 2018

Dora i Ernest de l’Hospitalet de Llobregat: són un matrimoni gran i ens comenten que Serveis Socials ja no els ajudaran a pagar les factures. Els vam explicar que han d’anar a l’assistenta per sol·licitar els bons de l’aigua i que han d’ajustar les factures de Gas Natural. Dimarts que ve se’ls farà un acompanyament.

Esther de APE Baix Penedès: ens comenta el cas d’un afectat que té els subministraments de forma irregular, encara que té contracte i comptadors. Li ha arribat una multa de 4.000 €. Pregunta si costa diners fer un canvi de nom.

Llegeix més...

Youtube

Loading Player...

Agenda

Augost 2019
M T W T F S S
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31